Het jaarverslag van de klachtencommissie van Sionsberg staat online.
Sionsberg vind het belangrijk om open te staan voor tips, signalen en klachten van cliënten. Daarom heeft Sionsberg een klachtencommissie. In hun jaarverslag kunt u lezen hoe zij in 2016 met klachten zijn omgegaan.
Sionsberg staat open voor uw tips, signalen klachten. Dit vinden we belangrijk, omdat we zo ontdekken wat we nóg beter kunnen doen. Een goede klachtenregeling levert hieraan een belangrijke bijdrage. Naast een klachtenfunctionaris heeft Sionsberg een onafhankelijke klachtencommissie. Deze commissie heeft tot doel om ervoor te zorgen dat 1) klachten en geschillen laagdrempelig afgehandeld worden en 2) dat de kwaliteit van de zorg binnen Sionsberg verder verbeterd wordt.
De klachtencommissie bestaat uit een huisarts en een jurist. Zij handelen klachten af betreffende alle medische specialistische zorg die in Sionsberg aangeboden wordt. In hun jaarverslag kunt u lezen hoe zij in 2016 zijn omgegaan met de binnengekomen klachten.
Heeft u een klacht? Of een suggestie voor verbetering van onze zorg? Schroom niet om ons te mailen: klacht@sionsberg.nl
We waarderen het als u de moeite neemt om uw ontevredenheid te delen. Dit helpt ons om onze zorg nóg beter te maken. Zo maken we van een klacht een kracht!